Σχέδιο για άμεση λειτουργία της ΝΕΡΙΤ, δηλαδή της νέας ΕΡΤ, καταρτίζουν στο Μέγαρο Μαξίμου, σύμφωνα όλες τις συγκλίνουσες πληροφορίες.
Συγκεκριμένα ο Αντώνης Σαμαράς φέρεται έτοιμος να προτείνει στους κ.κ. Βενιζέλο και Κουβέλη την άμεση λειτουργία της ΝΕΡΙΤ, μέσα στον Ιούλιο, όσο το δυνατόν πιο σύντομα, προκειμένου να κάμψει τις ισχυρές αντιδράσεις τους στο λουκέτο στην ΕΡΤ.
Ο πρωθυπουργός στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τους δύο πολιτικούς αρχηγούς τους κάλεσε να....
Διαβάστε τη συνέχεια....Συγκεκριμένα ο Αντώνης Σαμαράς φέρεται έτοιμος να προτείνει στους κ.κ. Βενιζέλο και Κουβέλη την άμεση λειτουργία της ΝΕΡΙΤ, μέσα στον Ιούλιο, όσο το δυνατόν πιο σύντομα, προκειμένου να κάμψει τις ισχυρές αντιδράσεις τους στο λουκέτο στην ΕΡΤ.
Ο πρωθυπουργός στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τους δύο πολιτικούς αρχηγούς τους κάλεσε να....
Πηγή: http://pkampas.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment