Αντιμέτωπη με το μεγαλύτερο «στοίχημα» της 15ετούς ιστορίας της βρίσκεται πλέον η Lamda Development, η οποία μαζί με τους Κινέζους της Fosun, τους Αραβες της Αl Maabar από το Abu Dhabi και ευρωπαϊκά κεφάλαια ήταν η μοναδική τελικά που κατέθεσε…
προσφορά για την αξιοποίηση του μεγάλου φιλέτου των 6.200 στρεμμάτων του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο σχήμα είναι έτοιμα να συμμετάσχουν, εφόσον προχωρήσουν οι διαδικασίες ελέγχου από το ΤΑΙΠΕΔ κι εν συνεχεία από το Ελεγκτικό Συνέδριο και αμερικανικά κεφάλαια, με τα οποία ο όμιλος ήταν το τελευταίο διάστημα σε επαφές, ενώ σταδιακά κι εφόσον προχωρήσει το έργο θα προστίθενται και άλλοι επενδυτές. Επιπλέον εφόσον η κοινοπραξία αναλάβει τελικά το mega- project του Ελληνικού, έχει ήδη έλθει σε επαφές και θα προσθέσει και νέους εταίρους στο σχήμα, δεδομένων των κεφαλαίων που απαιτούνται για την επένδυση και μπορεί να φθάσουν � �κόμη και τα 7 δισ. ευρώ.
Ορισμένες πληροφορίες φέρουν ακόμη και τον ίδιο τον κ. Σπύρο Λάτση να έχει ενεργό συμμετοχή, ενώ από την πλευρά της η Lamda Development, ανεξαρτήτως του ποσοστού που θα έχει στο τελικό σχήμα, θα έχει το ρόλο του management και την ευθύνη της ανάπτυξης για την όλη επένδυση.
Αυτή αναμένεται να είναι η μορφή που θα πάρει το Ελληνικό μετά την μεγάλη επένδυση της LAMDA Development
Oσον αφορά το masterplan που υπέβαλε η εταιρεία δια χειρός του διασήμου Norman Foster και του αρχιτεκτονικού του γραφείου Foster + Partners, περιλαμβάνει κτίρια- τοπόσημα με ιδιαίτερα αρ� �ιτεκτονικά στοιχεία, τα οποία εφόσον φυσικά προχωρήσει το έργο, φιλοδοξούν να προσδώσουν στην Αθήνα τον «αέρα» μίας σύγχρονης διεθνούς πρωτεύουσας. Στα βασικά στοιχεία της πρότασης είναι το πάρκο, που θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα πάρκα στον κόσμο συνολικής επιφάνειας 2 εκατ. τ.μ., καθώς επίσης και ένα από τα μεγαλύτερα ενυδρεία στην Ευρώπη, συγκροτήματα κατοικιών μπροστά σε λίμνες, υπερσύγχρονη μαρίνα, εσωτερικό δίκτυο κυκλοφορίας, χώροι εστιάσεων και πολιτισμού, ποδηλατόδρομοι.
προσφορά για την αξιοποίηση του μεγάλου φιλέτου των 6.200 στρεμμάτων του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο σχήμα είναι έτοιμα να συμμετάσχουν, εφόσον προχωρήσουν οι διαδικασίες ελέγχου από το ΤΑΙΠΕΔ κι εν συνεχεία από το Ελεγκτικό Συνέδριο και αμερικανικά κεφάλαια, με τα οποία ο όμιλος ήταν το τελευταίο διάστημα σε επαφές, ενώ σταδιακά κι εφόσον προχωρήσει το έργο θα προστίθενται και άλλοι επενδυτές. Επιπλέον εφόσον η κοινοπραξία αναλάβει τελικά το mega- project του Ελληνικού, έχει ήδη έλθει σε επαφές και θα προσθέσει και νέους εταίρους στο σχήμα, δεδομένων των κεφαλαίων που απαιτούνται για την επένδυση και μπορεί να φθάσουν � �κόμη και τα 7 δισ. ευρώ.
Ορισμένες πληροφορίες φέρουν ακόμη και τον ίδιο τον κ. Σπύρο Λάτση να έχει ενεργό συμμετοχή, ενώ από την πλευρά της η Lamda Development, ανεξαρτήτως του ποσοστού που θα έχει στο τελικό σχήμα, θα έχει το ρόλο του management και την ευθύνη της ανάπτυξης για την όλη επένδυση.
Αυτή αναμένεται να είναι η μορφή που θα πάρει το Ελληνικό μετά την μεγάλη επένδυση της LAMDA Development
Το masterplan της επένδυσης
Oσον αφορά το masterplan που υπέβαλε η εταιρεία δια χειρός του διασήμου Norman Foster και του αρχιτεκτονικού του γραφείου Foster + Partners, περιλαμβάνει κτίρια- τοπόσημα με ιδιαίτερα αρ� �ιτεκτονικά στοιχεία, τα οποία εφόσον φυσικά προχωρήσει το έργο, φιλοδοξούν να προσδώσουν στην Αθήνα τον «αέρα» μίας σύγχρονης διεθνούς πρωτεύουσας. Στα βασικά στοιχεία της πρότασης είναι το πάρκο, που θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα πάρκα στον κόσμο συνολικής επιφάνειας 2 εκατ. τ.μ., καθώς επίσης και ένα από τα μεγαλύτερα ενυδρεία στην Ευρώπη, συγκροτήματα κατοικιών μπροστά σε λίμνες, υπερσύγχρονη μαρίνα, εσωτερικό δίκτυο κυκλοφορίας, χώροι εστιάσεων και πολιτισμού, ποδηλατόδρομοι.
Κεντρικό ρόλο, με βάση και το masterplan που έχει υλοποιήσει το διεθνούς φήμης αρχιτεκτονικό γραφείο, θα έχει και το γνωστό κτίριο Σααρίνεν, το κεντρικό κτίριο που πρώην αερολιμένα Αθήνων, το οποίο κτίστηκε στα τέλη της δεκαετίας του «50 και ανήκει στα τελευταία έργα του Φινλανδού Eero Saarinen, ενός επίσης κορυφαίου αρχιτέκτονα της εποχής. Επιπλέον, θα υπάρξει και αξιοποίηση της παραλίας σε μήκος 1 χλμ., η οποία θα είναι ανοικτή στο κοινό, ενώ η μαρίνα του Αγίου Κοσμά θα μεταμορφωθεί σε μία από τις πιο σύγχρονες μαρίνες πανευρωπαϊκά. Η οικιστική ανάπτυξη θα είναι κατά κύριο λόγο χαμηλή και θα περιβάλλεται από εσωτερικές λίμνες και χώρους πρασίνου.
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment