Monday, February 9, 2015

'Εγραψε και πάλι η Όλγα (photo)



Δεν υπάρχει φορά που να κάνει εμφάνιση η πρώην Υπουργός που να μη μας κάνει να ασχοληθούμε μαζί της. Πότε για την πολιτική, πότε για τον...πλούσιο εσωτερικό της κόσμο... Στην ορκωμοσία της Βουλής για ακόμη μια φορά μαγνήτισε τα βλέμματα του αντρικού πληθυσμού...
Σίγουρα και σε επόμενες συνεδριάσεις θα σας � �χουμε υλικό να σας παρουσιάσουμε.



Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment