Την ώρα που ο πρωθυπουργός ζήταγε την διάλυση της Βουλής και την προκήρυξη εκλογών για τις 25 Ιανουαρίου, έβγαινε στον αέρα τα πρώτο διαδικτυακό προεκλογι
κό σπότ της ΝΔ με κεντρικό σύνθημα «κάποιοι παίζουν τη χώρα στα ζάρια, εμείς δεν παίζουμε με την Ελλάδα».
Οι διαφημίσεις προβάλλονται μέσω google adsense...
και έχουν δημιουργηθεί από μία ομάδα νέων ανθρώπων που περιλαμβάνει γραφίστες, δημιουργούς, ειδικούς στα σόσιαλ μίντια που εργάζονταν αθορύβως και με πλήρη μυστικότητα ώστε να είναι έτοιμα τα προεκλογικά σποτ του κόμματος.
Κατά τα λοιπά, το προεκλογικό επικοινωνιακό της πρόγραμμα θα το τρέξει η διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, με έδρα το Χαλάνδρι, η οποία έχει ως βασικό της εμπορικό σύνθημα το «Clients are tired of fighting on their own, we fight with them». Η ΝΔ προτίμησε αυτή τη διαφημιστική εταιρεία, αφού θεώρησε ότι τα εμπορικά διαφημιστικά τρέι� �ερ που έκανε όπως το «καλύτερα γύρνα το στο λαϊκό», τον ΟΠΑΠ, τις τράπεζες αλλά και τον περιβόητο «Αγαπούλα» είχαν επιτυχία. Ηδη ετοιμάζονται τα προεκλογικά σποτ με πρωταγωνιστές street artists, τα οποία έχουν ενταχθεί σε τρεις κατηγορίες. Στην πρώτη αποφασίστηκε να είναι η λέξη «αλήθεια» ως «κλειδί», δηλαδή ως κινητήριος μοχλός του κομματικού αγώνα. Εν συνεχεία θα προβληθούν τα έργα, οι πράξεις και τα επιτεύγματα της ΝΔ και στο τέλος θα εισέλθουν στον προεκλογικό αγώνα τα... διλήμματα.
Και το υπό ίδρυση κόμμα του Γιώργου Παπανδρέου εισέ� �χεται στη μάχη των προεκλογικών σποτ. Την επομένη της διάλυσης της Βουλής έγινε ευρεία σύσκεψη στα γραφεία του Ιδρύματος Ανδρέας Παπανδρέου και αποφασίστηκε, πρώτον, να μην προσλάβουν διαφημιστική εταιρεία και, δεύτερον, να καλυφθούν τα διαφημιστικά σποτ του νέου κόμματος από «γνωστούς και φίλους» που τόσα χρόνια συνεργάζονταν με τον Γιώργο Παπανδρέου.
κό σπότ της ΝΔ με κεντρικό σύνθημα «κάποιοι παίζουν τη χώρα στα ζάρια, εμείς δεν παίζουμε με την Ελλάδα».
Οι διαφημίσεις προβάλλονται μέσω google adsense...
και έχουν δημιουργηθεί από μία ομάδα νέων ανθρώπων που περιλαμβάνει γραφίστες, δημιουργούς, ειδικούς στα σόσιαλ μίντια που εργάζονταν αθορύβως και με πλήρη μυστικότητα ώστε να είναι έτοιμα τα προεκλογικά σποτ του κόμματος.
Κατά τα λοιπά, το προεκλογικό επικοινωνιακό της πρόγραμμα θα το τρέξει η διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, με έδρα το Χαλάνδρι, η οποία έχει ως βασικό της εμπορικό σύνθημα το «Clients are tired of fighting on their own, we fight with them». Η ΝΔ προτίμησε αυτή τη διαφημιστική εταιρεία, αφού θεώρησε ότι τα εμπορικά διαφημιστικά τρέι� �ερ που έκανε όπως το «καλύτερα γύρνα το στο λαϊκό», τον ΟΠΑΠ, τις τράπεζες αλλά και τον περιβόητο «Αγαπούλα» είχαν επιτυχία. Ηδη ετοιμάζονται τα προεκλογικά σποτ με πρωταγωνιστές street artists, τα οποία έχουν ενταχθεί σε τρεις κατηγορίες. Στην πρώτη αποφασίστηκε να είναι η λέξη «αλήθεια» ως «κλειδί», δηλαδή ως κινητήριος μοχλός του κομματικού αγώνα. Εν συνεχεία θα προβληθούν τα έργα, οι πράξεις και τα επιτεύγματα της ΝΔ και στο τέλος θα εισέλθουν στον προεκλογικό αγώνα τα... διλήμματα.
Και το υπό ίδρυση κόμμα του Γιώργου Παπανδρέου εισέ� �χεται στη μάχη των προεκλογικών σποτ. Την επομένη της διάλυσης της Βουλής έγινε ευρεία σύσκεψη στα γραφεία του Ιδρύματος Ανδρέας Παπανδρέου και αποφασίστηκε, πρώτον, να μην προσλάβουν διαφημιστική εταιρεία και, δεύτερον, να καλυφθούν τα διαφημιστικά σποτ του νέου κόμματος από «γνωστούς και φίλους» που τόσα χρόνια συνεργάζονταν με τον Γιώργο Παπανδρέου.
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment