Σοκάρει το γεγονός ότι ένα 13χρονο κορίτσι, έγραψε σε έκθεση του ότι δεν θέλει πια να ζει. Το κορίτσι παραδέχθηκε στα πλαίσια ανώνυμης έκθεσης για τα θέματα bullying στο σχολείο, ότι είχε δεχτεί � �bullying από την Β' μέχρι την Ε' δημοτικού» επειδή ήταν «διαφορετική και αλλοπρόσαλλη». Οπως έγραψε χαρακτηριστικά: «Εχω δεχθεί σωματική και ψυχική βία και με'εφεραν στα όρια που έλεγα "θέλω να πεθάνω, δεν υπάρχει πια λόγος να ζω». Αλλά έμαθα με τα χρόνια να ξεπερνάω τα προβλήματα μου και να συνεχίζω»
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», η περίπτωση της Αρτεμης, είναι μόλις μία από τις αμέτρητες περιπτώσεις bullying που λαμβάνουν χώρα μεταξύ των εφήβων στα σχολεία αλλά και στο διαδίκτυο.
Η Αρτεμη, μαθήτρια της Α' Γυμνασίου, συχ� �ά έπεφτε θύμα σχολικού εκφοβισμού λόγω των κιλών της.
Η δασκάλα που διάβασε την έκθεση, επικοινώνησε διακριτικά με τους γονείς της και εκείνοι της αποκάλυψαν ότι γνώριζαν για αυτά τα περιστατικά και επικοινωνούσαν με τους γονείς των άλλων παιδιών για να αντιμετωπίσουν το θέμα.
«Στο δημοτικό, όταν η Αρτεμη μας έλεγε ότι τα παιδιά την πειράζουν, πιάναμε αμέσως τους γονείς, αλλά εκείνοι έπαιρναν αμυντική στάση. Τώρα στο Γυμνάσιο, έχοντας πλέον γραπτές αποδείξεις (τα υβριστικά μηνύματα που της έστελναν στο διαδίκτυο) ήταν πιο ε ύκολο να κινητοποιηθούν οι άλλοι γονείς. Πολλές μαμάδες συγκινήθηκαν και μάλιστα ο γιος της μίας έχει γίνει φίλος με την Αρτεμη» αποκαλύπτουν.
Σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάζει η εφημερίδα Καθημερινή, η Ελλάδα έρχεται δεύτερη στο διαδικτυακό bullying με ποσοστό 26,8% μετά τη Ρουμανία σε ποσοστά σχολικού εκφοβισμού ανάμεσα στις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα (Ελλάδα, Ισπανία, Πολωνία, Ρουμανία, Γερμανία, Ολλανδία και Ισλανδία) ενώ στη χαμηλότερη θέση βρέθηκαν η Ισπανία και η Ισλανδία.
Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα το 8,5% των μαθητών αναφέρει ότι υφίσταται εκφοβισμό δύο με τρεις φορές το μήνα, ενώ ποσοστό 15,8% παραδέχθηκε ότι εκφοβίζει τους συμμαθητές του.
Επίσης το 23,9% των αγοριών (1 στα 4) και 8,3% των κοριτσιών αποκαλύπτουν ότι έχουν υποστεί και σωματική βία από συμμαθητές τους.
Ωστόσο στη σύγχρονη εποχή το κύριο στοιχείο εκφοβισμού αποτελεί το διαδίκτυο. Σύμφωνα με πρόσφατη διευρωπαϊκή έρευνα σε εφήβους 14-17 ετών, το 21,9% έχει δεχθεί διαδικτυακό bullying το τελευταίο έτος.
ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», η περίπτωση της Αρτεμης, είναι μόλις μία από τις αμέτρητες περιπτώσεις bullying που λαμβάνουν χώρα μεταξύ των εφήβων στα σχολεία αλλά και στο διαδίκτυο.
Η Αρτεμη, μαθήτρια της Α' Γυμνασίου, συχ� �ά έπεφτε θύμα σχολικού εκφοβισμού λόγω των κιλών της.
Η δασκάλα που διάβασε την έκθεση, επικοινώνησε διακριτικά με τους γονείς της και εκείνοι της αποκάλυψαν ότι γνώριζαν για αυτά τα περιστατικά και επικοινωνούσαν με τους γονείς των άλλων παιδιών για να αντιμετωπίσουν το θέμα.
«Στο δημοτικό, όταν η Αρτεμη μας έλεγε ότι τα παιδιά την πειράζουν, πιάναμε αμέσως τους γονείς, αλλά εκείνοι έπαιρναν αμυντική στάση. Τώρα στο Γυμνάσιο, έχοντας πλέον γραπτές αποδείξεις (τα υβριστικά μηνύματα που της έστελναν στο διαδίκτυο) ήταν πιο ε ύκολο να κινητοποιηθούν οι άλλοι γονείς. Πολλές μαμάδες συγκινήθηκαν και μάλιστα ο γιος της μίας έχει γίνει φίλος με την Αρτεμη» αποκαλύπτουν.
Σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάζει η εφημερίδα Καθημερινή, η Ελλάδα έρχεται δεύτερη στο διαδικτυακό bullying με ποσοστό 26,8% μετά τη Ρουμανία σε ποσοστά σχολικού εκφοβισμού ανάμεσα στις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα (Ελλάδα, Ισπανία, Πολωνία, Ρουμανία, Γερμανία, Ολλανδία και Ισλανδία) ενώ στη χαμηλότερη θέση βρέθηκαν η Ισπανία και η Ισλανδία.
Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα το 8,5% των μαθητών αναφέρει ότι υφίσταται εκφοβισμό δύο με τρεις φορές το μήνα, ενώ ποσοστό 15,8% παραδέχθηκε ότι εκφοβίζει τους συμμαθητές του.
Επίσης το 23,9% των αγοριών (1 στα 4) και 8,3% των κοριτσιών αποκαλύπτουν ότι έχουν υποστεί και σωματική βία από συμμαθητές τους.
Ωστόσο στη σύγχρονη εποχή το κύριο στοιχείο εκφοβισμού αποτελεί το διαδίκτυο. Σύμφωνα με πρόσφατη διευρωπαϊκή έρευνα σε εφήβους 14-17 ετών, το 21,9% έχει δεχθεί διαδικτυακό bullying το τελευταίο έτος.
ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
� �ηγή: http://www.eglimatikotita.gr/
No comments:
Post a Comment