Friday, February 20, 2015

Ιερός πόλεμος για το... θαύμα του Εσταυρωμένου στην Κόρινθο.(Εικόνες-Βίντεο)

Από τη μια πλευρά οι κάτοικοι του χωριού Ασπρόκαμπου και από την άλλη ο Μητροπολίτης Κορίνθου οι οποίοι διεκδικούν τα "δάκρυα" του Ιησού στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου.

Μια απίστευτη ιστορία διαδραματίζεται τις τελευταίες ημέρες σε ένα ορεινό χωριό της Πελοποννήσου. Όλα ξεκίνησαν στις 25 Ιανουαρίου όταν ο ιερέας του Ναού διαπίστωσε ένα ελαιώδες υγρό να εκχέεται από τον ξύλινο σταυρό ο οποίος χρονολογείται από τις αρχές του 19ου αιώνα.

Από εκείνη την ημέρα το ιερό του ναού του Αγίου Νικολάου έχει γίνει χώρος επίσκεψης εκατοντάδων πιστών.

Καθημερινά στο μικρό ορεινό χωριό των 150 κατοίκων καταφτάνουν δεκάδες άτομα προκειμένου να δουν από κοντά το φαινόμενο και να προσευχηθούν.

Οι κάτ οικοι μιλούν για θαύμα, οι επισκέπτες καθηλώνονται στο θέμα του δακρυσμένου Ιησού ενώ τα μέλη της εκκλησίας ετοιμάζονται να ζητήσουν από ειδικούς να εξετάσουν το σταυρό και να δώσουν τις κατάλληλες απαντήσεις που θα λύσουν το μυστήριο.

"Τέλη Ιανουαρίου άρχισε να εκχέεται υγρό από το Σταυρό του Ιησού. Αρχικά ήταν από τα μάτια του. Στη συνέχεια όμως, προκλήθηκε και από άλλα σημεία του σώματός του.", λέει στο protothema.gr ο κάτοικος του χωριού Δημήτρης Κλιούφης.


Το μικρό χωριό επισκέφθηκε και ο Μητροπολιτής Κορίνθου Διονύσιος, ο οποίο αφού αντίκρισε από κοντά τις εκχύσεις από τα σώματα του Εσταυρωμένου, ανέφερε στους κατοίκους ότι θα πρέπει να ενημερωθεί αμέσως η Ιερά Σύνοδος και να μεταφερθεί στη Μητρόπολη Κορίνθου για να εξεταστεί από ειδικούς.
Οι κάτοικοι του Ασπρόκαμπου αντέδρασαν στην απόφαση του Μητροπολίτη τον� �ζοντας του ότι ο Σταυρός θα παραμείνει στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου ενώ ταυτόχρονα δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν να εξεταστεί από ειδικούς και σε περίπτωση που η επιθυμία τους δεν γίνει δεκτή τότε απαιτούν οι επιστήμονες να "ελέγξουν τον Εσταυρωμένο" στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου.
Από εκείνη τη στιγμή και μετά οι κάτοικοι του χωριού σαν σύγχρονοι Ναϊτες περιφρουρούν το ναό του Αγίου Νικολάου, προκειμένου ο Εσταυρωμένος να παραμείνει στο χωριό τους.


Την ίδια ώρα, έχουν πάρει τα κλειδιά του ναού από τον εφημέριο κ. Καλαντζή, έχουν τοποθετήσει μαύρες κορδέλες στις εισόδους της εκκλησίας ενώ πάνω στο παγκάρι υπάρχει ένα βιβλίο στο οποίο συγκεντρώνονται οι υπογραφές για να παραμείνει ο Εσταυρωμένος στο χωριό του Ασπρόκαμπου.
Μάλιστα οι κάτοικοι έχουν συστήσει μια τετραμελή επιτροπή οι οποία είναι υπεύθυνη για τ� �ν εκκλησία ενώ αναφέρουν ότι δεν θέλουν να κρατήσουν το Σταυρό στον Άγιο Νικόλαο προκειμένου να γίνει "πλούσιο" το παγκάρι του.
Λένε μάλιστα στους προσκυνητές που εισέρχονται στο χώρο ότι δεν χρειάζεται να καταβάλλουν τον οβολό τους στο παγκάρι της εκκλησίας για το άναμμα των κεριών. Τα έξοδα για τα κεριά θα καλυφθούν από τους κατοίκους του χωριού.

Παπαδόπουλος Θεοδόσης κάτοικος περιοχής




Εν τω μεταξύ στον αντίποδα βρίσκεται ο Συγγραφέας – πρόεδρος Συνδέσμου Σκεπτικιστών Ελλάδος κ. Μιχάλης Καλόπουλος, ο οποίος δηλώνει στο protothema.gr "Είναι απάτη ξεκάθαρη. Θα μπορούσαμε να πούμε: Κάνε κι εσύ ένα θαύμα μπορείς. � �ρόκειται για ανθρώπινα κατασκευάσματα. Το θέμα είναι να βρούμε ποιους τρόπους χρησιμοποιούν κάθε φορά. Θυμάμαι κάποιον ο οποίος ζούσε στο Άγιο Όρος και κατασκεύαζε "τεχνητά θαύματα" και μόλις έφυγε από εκεί τους εξήγησε με ποιο τρόπο "δάκρυζαν" οι εικόνες. Όλα αυτά είναι εβραϊκή λογική.

Εάν πράγματι δακρύζουν οι εικόνες, τότε το μόνο που μπορεί να κάνει αυτή η θεία οντότητα είναι να κλάψει; Μέσα σε τέτοιο χάος, που οι άνθρωποι συνθλίβονται καθημερινά, έτσι επεμβαίνει ο Θεός; Δηλαδή, τώρα ο Θεός επεμβαίνει και στις ελληνικές εκλογές. Θεωρώ ότι κάποιος πολίτης στενοχωρήθηκε με το εκλογικό αποτέλεσμα και έκανε την εικόνα να δακρύσει. Για αυτό το "θαύμα" συνέβη στις 25 Ιανουαρίου. Είδαμε και τα προηγούμενα χρόνια πόσο καλά ήταν για την Ελλάδα... Απάτη είναι όλη � �υτή η φιλολογία γύρω από τις θρησκείες. Σήμερα, με τη βοήθεια του ίντερνετ μπορείτε και εσείς να κάνετε "θαύματα".




Κλιούφτης Δημήτρης κάτοικος περιοχής




Γιάννης Πυργάκης κάτοικος περιοχής



protothema.gr

Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment