Monday, March 30, 2015

Εξελίξεις στο θέμα του Άλεξ (Βίντεο)

Αρνείται τα πάντα ο ένας εκ των «σκληρών» της Βέροιας για τον θάνατο του Άλεξ: «Δεν τον κυνηγήσαμε, δεν έχει γίνει τίποτα».

Η υπόθεση του Άλεξ συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο, ειδικά και μετά την υπόθεση του αδικοχαμένου Βαγγέλη Γιακουμάκη.


Η εκπομπή «Φως στο Τούνελ» επικοινώνησε με τον έναν εκ των «σκληρών» της τότε παρέας στη Βέροια, ο οποίος όμως αρνείται μέχρι και σήμερα τα πάντα.

Εξομολογήθηκε πως δεν θέλει να θυμάται τι έχει περάσει από τότε και υποστήριξε ότι τίποτα δεν συνέβη με τον Άλε� �.

«Ήμουν απλά ένα θυμωμένο και ζωηρό παιδί. Δεν μπορούσα να μείνω άλλο στη Βέροια.

Καταρχάς δεν μπορούσα να βρω δουλειά, με κοιτούσαν όλοι στραβά κι έτσι ήρθα στην Αγγλία.

Εδώ και περίπου τέσσερα χρόνια δεν έχω καμία επαφή με τα παιδιά. Τον άκουσα. Νευρίασα τόσο πολύ μαζί του που μίλησε έτσι. Απαράδεκτος.

Δεν έχω μιλήσει καθόλου με την μητέρα του Άλεξ. Θυμάμαι πάρα πολλά από τότε που δεν ξέρω από που να ξεκινήσω.

Είδα αυτά που είπε ο Αλέξης από την Αθήνα. Από τη μία συμφωνώ μαζί του που λέει ότι "μετανιώνουμε και πρέπει να ζητήσουμε συγγνώμη από τη μητέρα του Άλεξ". Μέχρι εκεί συμφωνώ ότι πρέπει να μάθει την αλήθεια, αλλά πρέπει και ο ίδιος να πει την αλήθεια. Ακόμα και σήμερα είμαι θυμωμένος με τον Αλέξη γιατί υποστηρίζει ακόμα αυτό το πράγμα, ενώ δεν έχει γίνει. Δεν έχουμε πειράξει κανέναν. Ποτέ δεν έγινε τέτοιο πράγμα.

Ότι φώναξα ένα βράδυ, ναι. Αλλά αυτό ξεκίνησε όταν είχα ντυθεί «Scream» στις απόκριες και θυμάμαι με είχε τρομάξει αυτό.
Πήγα σπίτι το βράδυ και άρχισα να φωνάζω. Δεν είναι ότι δεν θέλω να το θυμάμαι, απλά δεν θέλω να θυμάμαι α� �τά που έχω περάσει τόσα χρόνια. Και ακόμα και σήμερα, που έχω βρεθεί με Έλληνες εδώ στο Λονδίνο και λέγανε, λέγανε για την υπόθεση, έλεγα "τώρα, που να ξέρουν ότι είμαι εγώ αυτός που κατηγορούν".
Ένιωθα άσχημα και έλεγα μακάρι να μπορούσα να αποδείξω σε αυτούς τους ανθρώπους ότι δεν φταίω. Δεν κυνηγήσαμε τον Άλεξ, ποτέ. Δεν έχει γίνει τίποτα.

Εγώ θα καθόμουν να εξηγήσω στη μητέρα του Άλεξ την αλήθεια που πρέπει να πω, αλλά άμα θέλει να ακούσει μια αλήθεια που δεν υπάρχει, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι. Εύχομαι η μάνα να βρει το παιδί της, όπως και να είναι. Δεν ξέρω ποιοι πήραν το πτώμα και που το έβαλαν».



Πηγή: zappit.gr 

Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment